دبستان علامه حلی 1 دوره اول بیرجند

کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی و پرورشی

دبستان علامه حلی 1 دوره اول بیرجند

کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی و پرورشی

تجلیل از فرهنگیان پیشکسوت دبستان شهید آیت دوره اول

در مراسم تجلیل از فرهنگیان بازنشسته دبستان شهید آیت دوره اول مطرح شد :

بازنشستگان تبلور و جوهره فرهنگ جامعه خود هستند

مراسم تجلیل از فرهنگیان پیشکسوت دبستان شهید آیت دوره اول با حضور "ضیایی" مدیر آموزش و پرورش و "احترامی" معاون آموزش ابتدایی شهرستان بیرجند و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش و اعضای انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، محمدرضا ضیایی مدیر آموزش و پرورش بیرجند گفت : یکی از عرصه های برجسته برای خدمتگزاری به انسان ها حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش است .

وی افزود : بازنشستگی فصل تازه ای از حیات و آغازی دوباره برای زندگی با شیوه و ایده های نوین است .

وی با اشاره به اینکه دوران بازنشستگی یکی از پربارترین و بانشاط ترین مراحل زندگی پرثمر بازنشستگان است ادامه داد : امیدواریم که وجود ارزشمند بازنشستگان همچون گذشته با تدبیر هدفمند و هوشمندانه و اقدامات مسئولانه در بخش های مختلف علمی ، عملی ، فرهنگی و معرفتی پاسخگوی آرمان های آموزشی و تربیتی سرمایه های انسانی این مرز و بوم باشد .

ضیایی با بیان این که تکریم و پاسداشت از چند دهه تلاش بازنشستگان وظیفه تک تک افراد جامعه است ، اظهار داشت: باید جامعه تلاش کند تا در هر بخش از تجربیات و اندوخته های ارزشمند بازنشستگان به عنوان افرادی پیشکسوت و دوره دیده در مسیر پیشرفت کشور استفاده شود.

در ادامه حسن احترامی معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش بیرجند گفت : دوران بازنشستگی که دوران جدیدی از زندگی است می تواند با نگاه درست و برنامه ریزی صحیح به زیباترین دوران زندگی تبدیل گردد.

وی افزود : ما بر این باوریم که بازنشستگی فصل نوینی از زندگی و آغازی برای زندگی با شیوه و ایده های جدید است و امیدوارم این دوران از پربارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پرثمر بازنشستگان باشد.

وی ادامه داد : هر جامعه زنده ای به فرهنگش افتخار می کند و بازنشستگان بخشی از تبلور و جوهره فرهنگ جوامع خود هستند.

احترامی خاطرنشان کرد : بازنشستگی به معنای آغاز فرهیختگی انسان است، زیرا فرهیختگی در بالندگی و تکامل است که در دوران جوانی به دست نمی آید، مرحله فرهیختگی در بالاترین نقطه هرم نیازهای انسانی است.

در ادامه علیرضا بنی اسدی مدیر دبستان شهید آیت دوره اول با تبریک بازنشستگی به آقای محمدحسین فروغی نیا و خانم فاطمه استادی ، گفت : این افتخار بسیار بزرگی برای ما در مدرسه بود که توانستیم چندین سال از تجربیات شما در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان استفاده کنیم .

وی با آرزوی توفیق برای تمام بازنشستگان حوزه تعلیم و تربیت ، ادامه داد : برای بازنشستگان آموزش و پرورش جای بسی افتخار و خرسندی است که بهترین لحظات عمر خود را در راه تعلیم و تربیت و خدمت در مقدس ترین مکان یعنی مدرسه صرف کرده اند .

بنی اسدی افزود:پیشکسوتان عرصه‌ تعلیم و تربیت مغز متفکر این نهاد می باشند و باید از تجارب ارزنده آنان استفاده کرد .

در پایان مراسم با اهدای لوح بازنشستگی از سوی مدیر آموزش و پرورش بیرجند و اهدای لوح تقدیر و هدیه از سوی مدیرآموزشگاه از زحمات و تلاشهای آقای محمدحسین فروغی نیا معاون آموزشی آموزشگاه و سرکار خانم فاطمه استادی معلم بازنشسته پایه سوم دبستان شهید آیت دوره اول تجلیل به عمل آمد .

گفتنی است در این مراسم مسئولین آموزش و پرورش بیرجند ، معاونان ، معلمان و اعضای انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه  و جمعی از والدین دانش آموزان حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد