دبستان علامه حلی 1 دوره اول بیرجند

کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی و پرورشی

دبستان علامه حلی 1 دوره اول بیرجند

کیفیت بخشی به برنامه های آموزشی و پرورشی

بازدید دانش آموزان پایه سوم 303 از مشاغل تولیدی و خدماتی اطراف مدرسه

به منظور آشنایی با مشاغل تولیدی و خدماتی موضوع درس مطالعات اجتماعی ، دانش آموزان پایه سوم 303 ساعت درس اجتماعی خود را با بازدید از مشاغل تولیدی و خدماتی اطراف مدرسه سپری کردند .

در این بازدید که به همت معلم کلاس سرکارخانم فاروقی و همکاری معاون پرورشی مدرسه انجام شد دانش آموزان ابتدا از فروشگاه لوازم و تجهیزات اداری آقای موسوی بازدید کردند و با تولیدات میز و صندلی ، کمد و تجهیزات اداری آشنا شدند .

سپس دانش آموزان از چادردوزی آقای عباسی به عنوان یک شغل تولیدی بازدید کردند و با تولید انواع چادر مسافرتی ، زیرانداز، سایه بان ، چادرماشین و صندلی های برزنتی آشنا گردیدند .

در ادامه ی بازدید دانش آموزان به لوازم التحریر دانش روبه روی مدرسه رفتند و با دیدن این فروشگاه با یکی از مشاغل خدماتی آشنا شدند و برخی دانش آموزان از این فروشگاه خریدهای خود را انجام دادند .

سپس دانش آموزان از تولیدی پوشاک آوینا بازدید داشتند و با نحوه تولید کت و شلوار و پیراهن و مانتوشلوار آشنا شدند و آقای بذرافشان خیاط این تولیدی برای دانش آموزان توضیحات لازم را ارائه نمودند .

در پایان دانش اموزان از تولیدی قاب نیز بازدیدی داشتند و با انواع قاب ها و تابلوفرش ها و آینه ها آشنا شدند و آقای احمدی مسئول فروشگاه نیز توضیحات لازم در رابطه با این شغل را به دانش آموزان ارائه دادند .

گفتنی است در این بازدید دانش آموزان توسط آقای موسوی پذیرایی شدند .